Datum objave: 14. studenoga 2024.
Kategorija: Vijesti

Tjedan školskog doručka u. 4.a

Tijekom listopada i početkom studenog, učenici 4. a razreda  sudjelovali su u projektu  HZJZ koji provodi već  petu godinu pod nazivom TJEDAN ŠKOLSKOG DORUČKA.

Obilježavanje nacionalnog Tjedna školskog doručka veže se uz Svjetski dan hrane kojeg obilježavamo 16. listopada.

Uravnotežen doručak je gorivo koje omogućuje učenicima da krenu u dan na najbolji mogući način. Jutarnji školski obrok trebao bi osigurati dovoljno energije i hranjivih tvari za dobar uspjeh u školi.

Od 7. 10.  do 7. 11. 2024. provodili smo različite aktivnosti vezane uz  zdravu prehranu, upoznavali  različite skupine namirnica, slagali jelovnike za doručak u jednom tjednu…

Osobito smo se zabavljali   kada smo izrađivali Superjunake  od različitog voća ili povrća koje smo rezali od kolaž papira, davali im imena te slagali specijalne  doručke za njih, koji će im dati određene supermoći. Također smo proveli anketu  u odjelu: Koje je voće i povrće omiljeno među  učenicima 4. a razreda.

Rezultati ankete bili su slijedeći:

VOĆE:                                                    POVRĆE:

1.jabuka                                                 rajčica

2.jagoda                                                 mrkva

3.banana                                                zelena salata

4.trešnje                                                 krastavac

5.lubenica                                               kupus     

Približan broj učenika još  voli mandarine, kruške i grožđe, te krumpir i brokulu.

Tako smo jedva dočekali dan pripreme školskog doručka u našoj učionici. Učenici su u timovima pripremali svoj doručak od voća i povrća koje su donijeli. Svi su timovi bili aktivni u radu, atmosfera je bila odlična i mirisna.

Nakon ocjenjivanja doručka( imali smo komisiju), najviše su bodova polučili Masteršefi koji su osvojili  1. mjesto.

2. mjesto  osvojili su  timovi:  Labudovi, Tri šefa i Curke iz kuhinje, dok je 3. mjesto osvojio tim Motoristi. Nakon proglašenja, učenici su u slast pojeli pripremljen doručak. Bilo je tu još bezbroj drugih aktivnosti povezanih s ovom temom. Uživali smo  i zabavljali se u svakoj od njih i ponavljali po stoti put ono važno: Doručak utječe na uspjeh u školi jer poboljšava pamćenje i koncentraciju. Kvalitetan doručak pomaže kod sprječavanja umora, daje energiju i snagu potrebnu za igru s prijateljima i sportske aktivnosti  koje obožavamo!

Skip to content